Slimme applicaties

Een boekingssysteem, automatische facturatie of een goede koppeling met de verzendpartij van jouw webshop: applicaties maken het leven een stuk makkelijker. Naast het uitstippelen van een goede marketingstrategie voor de inzet van online marketing zijn wij gelukkig goed in technologie.

Of het nu gaat om het bouwen van maatwerk applicaties, het koppelen van systemen of automatisering. Wij besparen jouw onderneming geld, moeite, maar vooral heel veel tijd. Wij laten dan ook zien waar voor jou de winst te behalen valt.

``Laat de techniek voor je werken met slimme applicaties & systemen.``

Een effectieve bedrijfsvoering

De applicaties van jouw bedrijf voldoen prima, maar het kan beter? Of je zou graag een stap willen maken in automatisering? Daar kunnen we je mee helpen. Loop jij rond met een idee voor een webapplicatie of een overzichtelijk dashboard? Een systeem die ervoor zorgt dat je medewerkers veel meer tijd overhouden voor de zaken waar ze goed in zijn? Of heb je een briljant idee waarmee je het leven van je klant een stuk gemakkelijker maakt? Wij bouwen een applicatie die precies doet wat jij wilt.

Waar wij goed in zijn

Marketing
90
Applicaties
90
Online
70
Maatwerk
85
Social
80
Onderhoud & support
60

Maatwerk applicaties

Soms lost een standaard softwarepakket jouw probleem niet op. Omdat de manier waarop jouw bedrijf opereert anders is. Uniek is. Als ondernemer heb je immers vaak specifieke wensen en grote dromen. En voor speciale wensen zijn niet altijd standaard oplossingen of applicaties beschikbaar.

 

Wat en waarom een maatwerk applicatie?

Met maatwerk oplossingen zorg je dat software beter aansluit bij je bedrijfsprocessen. Hierdoor kun je jouw klanten optimaal bedienen en een beter resultaat behalen dan jouw concurrenten. Maatwerk applicaties zijn op maat geschreven softwaretoepassingen die processen of handelingen binnen jouw organisatie verbeteren. Deze applicaties leveren gebruiksgemak, klantvriendelijkheid, omzetverhoging, tijdswinst en kostenbesparing op.

``Vertalen van functionele wensen naar technische oplossingen en ontwikkelen van een systeem naar wens.``

Ontwikkelen met Laravel

Voor onze maatwerk applicaties gebruiken wij Laravel. Laravel is een opensource framework waarmee we onze maatwerk webapplicaties ontwikkelen. Met Laravel kunnen we de beheeromgeving volledig volgens jouw wens inrichten waarbij onze ervaring goed van pas komt.
De mogelijkheden zijn eindeloos. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk koppelingen te maken met allerlei API’s of andere systemen en deze binnen uw maatwerk webapplicatie gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan het rechtstreeks koppelen van het voorraadpakket en facturatiepakket aan uw webshop, zodat je hier zelf minder werk aan hebt of het opzetten van een simpel systeem om de vakantie en verlof aanvragen van uw medewerkers bij te houden.

Ook graag tijd besparen met een maatwerk applicatie? Vraag informatie aan





Onderhoud applicaties

Software die niet meer geüpdatet wordt, niet meer aansluit op je bedrijfsprocessen en meer tijd en geld kost dan het je oplevert. Een applicatie die je beperkt in je groei, en dat kan niet de bedoeling zijn. En dat je softwareleverancier onvoldoende tijd en kennis heeft om je pakket te moderniseren of helemaal niet meer bestaat, helpt ook niet mee. Weet je wat jij nodig hebt? Onderhoud en doorontwikkeling aan jouw applicatie van ons.

 

Wat we voor je kunnen doen

Gelukkig is het lang niet altijd nodig om software compleet opnieuw op te bouwen. We hebben veel ervaring met het verbeteren van bestaande softwarepakketten en applicaties, en dat heeft allerlei voordelen: je werknemers hoeven niet met een nieuw pakket te leren werken, hooguit met nieuwe functies. Én het 2018-proof maken van je bestaande pakket is meestal een stuk voordeliger dan een compleet nieuw pakket laten bouwen.

``Bestaande applicaties onderhouden of doorontwikkelen zodat jouw systeem optimaal werkt en aansluit bij jouw wensen.``

Inventarisatie van je huidige applicaties

Voordat we precies kunnen vertellen wat we kunnen doen, maken we een inventarisatie van je huidige software. Dat heet officieel een code review. In deze stap pluizen we de code van je pakket uit, zodat we precies weten waar we mee kunnen werken. In de code review vinden we onder andere antwoord op deze vragen: Hoe ziet je huidige softwarepakket eruit? Is alles nog veilig? Welke verbeterpunten zijn er? Hoe kunnen we die oplossen? En, welke kansen liggen er verder nog? In deze stap bespreken we ook jouw wensen en eisen, en krijg je een concreet voorstel om je applicaties weer helemaal klaar te stomen voor de toekomst.

 

Aan de slag met het onderhouden

Als uit de inventarisatie blijkt dat de code in orde is en de basis van je pakket goed werkt, kunnen we een aantal dingen voor je doen. Natuurlijk lossen we alle bugs voor je op, en is het mogelijk om nieuwe functionaliteiten toe te voegen. We zijn ook gespecialiseerd in het bouwen van koppelingen tussen bestaande systemen, zoals je planningssoftware en urenregistratietool. Daarnaast kunnen we je ook ondersteunen met een servicecontract. Daarmee ben je nooit meer afhankelijk van het feit of je huidige ontwikkelaar zin en tijd heeft om de telefoon op te nemen: we staan voor je klaar.

 

Verouderde code of een te beperkte applicatie?

Is de code té verouderd of kan je bestaande systeem jouw eisen niet aan? Dan kunnen we je applicatie opnieuw structureren en herbouwen waar nodig. Een dure investering waar je niet op zit te wachten? Geen probleem. Wij richten jouw applicatie zo in dat het je tijd en geld bespaart. Via deze businesscase verdien je de applicatie binnen aanzienbare tijd terug en is jouw bedrijfsvoering zo effectief mogelijk. Samen zorgen we ervoor dat je klaar bent voor de toekomst en je jouw unieke kwaliteiten kunt inzetten. 

Automatisering

Automatisering is het vervangen van menselijke arbeid door applicaties en handige koppeling. Vormen van automatisering zijn overal om ons heen te vinden. De kassa in de winkel die de boodschappen afrekent maakt bijvoorbeeld niet alleen een optelling van de prijs maar is ook de basis van het voorraadbeheersysteem. Zodra er een artikel verkocht wordt, wordt dit direct uitgeboekt en kan een vervangend exemplaar besteld worden.

 

Handmatige handelingen overbodig

Het is mogelijk om jouw bestaande applicaties zo ver te automatiseren dat menselijk handelen overbodig wordt. Uiteraard kunnen wij hiervoor ook aanvullende systemen ontwikkelen. Of het nu gaat om jouw klantenbeheersysteem, de facturatie of een willekeurige andere applicatie. Op het moment dat een taak volledig kan worden beschreven in het stap voor stap toepassen van logische regels is deze taak in principe geschikt voor automatisering. Denk bijvoorbeeld aan het automatisch aanmaken van facturen, het boeken van de urenregistratie of het bijhouden van vrije dagen voor jouw personeel.

``Handmatige handelingen automatiseren zoals facturatie, urenregistratie en meer voor een optimale tijdsbesteding.``

Optimale bedrijfsvoering met automatisering

Ieder bedrijf werkt op basis van een business model. De één doet vooral online verkoop, wat een feilloze logistiek vereist. De ander levert maatwerk diensten en brengt veel klant-specifieke offertes uit. In elk businessmodel zijn optimalisatie mogelijkheden. Hoe specifiek of juist herhalend jouw werkzaamheden ook zijn, er is altijd ruimte voor automatisering. Om de belofte aan je klant elke dag opnieuw in te kunnen lossen, is het belangrijk te streven naar een optimale bedrijfsvoering.

 

Laat jouw bedrijf groeien

Een organisatie waarin medewerkers servicegericht bezig kunnen zijn, ondersteund door de juiste techniek die voor je werkt. Stel je eens voor hoeveel meer tijd je hebt voor jouw klanten als je de randzaken kunt wegfilteren. Automatisering stelt je dan ook in staat knelpunten weg te nemen en verspilling tegen te gaan. Zo behoudt je de voorsprong op de concurrentie. Heb je de tijd om jouw unieke kwaliteiten te benutten? Zorg dat je als ondernemer weer ondernemer kunt zijn en je tijd kunt besteden aan jouw ondernemerspassie. 

 

Volledige automatisering met applicaties en koppelingen

Het koppelen van systemen en applicaties maakt efficiënter werken mogelijk en processen minder foutgevoelig. Wij verbinden met maatwerk applicaties en slimme koppelingen op een eenvoudige wijze mensen, systemen en informatiestromen aan elkaar. Hierdoor worden niet alleen processen maar ook de integratie van systemen en distributie van informatie volledig geautomatiseerd. Natuurlijk gebaseerd op jouw wensen, een kostenefficiëntie afweging en ons professionele advies.

Koppelingen

Een groot voordeel is dat veel applicaties eenvoudig te koppelen zijn. En wanneer losse applicaties, websites of systemen met elkaar communiceren ontstaat er meerwaarde. Een goede koppeling bespaart jou en jouw medewerkers immers veel tijd. Door losse systemen te koppelen creëren we rust en overzicht.

Stel je voor dat jouw klantenbeheersysteem in verbinding staat met het boekhoudprogramma? Of dat jouw voorraadsysteem wordt gekoppeld met jouw aanbod op je website? Nooit meer overtypen, lagere foutmarge en altijd up-to-date. Geen handwerk meer met de juiste koppelingen.

 

Diverse soorten koppelingen

Het bouwen van een duurzame koppeling is specialistisch werk en vergt vergaande technische kennis. Er zijn namelijk vaak meerdere mogelijkheden om systemen met elkaar te integreren: API/Webservices, webhooks of (S)FTP. Veel applicaties kunnen onderling gekoppeld worden via Web API. Een Web API is een open en platform onafhankelijke architectuur voor het realiseren van een koppeling tussen twee applicaties. Oftewel: een API-koppeling kan met alle systemen communiceren.

``Het bouwen van API koppelingen en het integreren van data om systemen optimaal met elkaar te laten communiceren.``

Bijvoorbeeld een betaalsysteem koppelen 

Wanneer je online betalingen wilt verwerken in jouw applicatie, website of webshop is het van groot belang dat transacties op een betrouwbare en veilige manier verwerkt worden. Voor deze verwerking is een goede koppeling tussen jouw systemen nodig. Ook is er bij het ontwikkelen van een koppeling voldoende aandacht nodig voor uitzonderingssituaties. Wat krijg je bijvoorbeeld voor melding als een betaling te laat wordt overgemaakt? Of hoe wordt er omgegaan met transacties naar het buitenland? Door een koppeling met een betalingsprovider kunt je jouw applicatie, website of webshop geschikt maken voor betalingen via iDeal, creditcard, PayPal of andere betalingsmethoden.

 

Of jouw boekhoudprogramma verbinden..

Misschien wil je wel jouw boekhoudprogramma koppelen met CRM en / of ERP-pakketten? Zo kun je vanuit één dashboard werken. Is direct alle informatie zichtbaar, hoeven er geen dubbele handelingen gedaan te worden en zijn de gegevens up-to-date. Een koppeling realiseren tussen boekhoud, CRM en of ERP-pakketten is iets waar wij veel ervaring mee heeft. We hebben al diverse koppelingen gerealiseerd met bijvoorbeeld Afas Profit, Exact Online en meer.

 

De wereld verbinden met maatwerk koppelingen

Wanneer een applicatie wordt gekoppeld aan bestaande systemen binnen uw organisatie en die van klanten en / of leveranciers, neemt de kracht van deze oplossing alleen maar toe. Het uitwisselen van gegevens verloopt daarmee namelijk aanzienlijk makkelijker, sneller en goedkoper. Wij denken graag met je mee welke bedrijfsprocessen er binnen jouw onderneming zijn en hoe deze verbonden kunnen worden om elkaar te versterken.

Liever een marketingstrategie?

Wij voorzien je graag van een handige koppeling, applicatie of (intern) systeem die volledig aan je wensen voldoet. Maar daarmee heb je nog geen bezoekers, fans en hordes trouwe klanten…

Die krijg je alleen door een optimale inzet van al je marketingactiviteiten, gebaseerd op een goede en doordachte strategie. Gelukkig zijn wij niet alleen sterk in applicaties maar ook in marketing. En zo’n strategie kunnen wij ontwikkelen zodat je ook echt meer tijd overhoudt om te kunnen doen waar jij goed in bent.

Klik hier voor meer informatie

Heb jij een uitdaging?
Bespreek jouw uitdaging tijdens een gratis kennismakingsgesprek en wij denken met je mee naar een passende oplossing
Neem contact op

Applicaties en meer

Lees onze actuele blogs

BASIS

richting bepalen
€495,- per pakket
  • Marktsituatie-analyse
  • Wat zijn de kansen & bedreigingen
  • Hoe kan ik hierop inspelen
  • Marketingstrategie
  • Wat wil ik bereiken
  • Wie is mijn doelgroep
  • Wat is mijn unieke waarde
  • + 2 sessies van 1.5 uur

COMPLEET | AANBEVOLEN

volledig plan
€995,- per pakket
  • Marktsituatie-analyse
  • Wat zijn de kansen & bedreigingen
  • Hoe kan ik hierop inspelen
  • Marketingstrategie
  • Wat wil ik bereiken
  • Wie is mijn doelgroep
  • Wat is mijn unieke waarde
  • Communicatieplan
  • Hoe kan ik mijn klanten bereiken
  • Welke kanalen ga ik inzetten
  • Welke boodschap ga ik communiceren
  • + 3 sessies van 1.5 uur

UITGEBREID

concreet aan de slag
€1495,- per pakket
  • Marktsituatie-analyse
  • Wat zijn de kansen & bedreigingen
  • Hoe kan ik hierop inspelen
  • Marketingstrategie
  • Wat wil ik bereiken
  • Wie is mijn doelgroep
  • Wat is mijn unieke waarde
  • Communicatieplan
  • Hoe kan ik mijn klanten bereiken
  • Welke kanalen ga ik inzetten
  • Welke boodschap ga ik communiceren
  • Contentmarketing
  • Opzetten contentkanalen
  • Maken van contentkalender
  • Inrichten meetinstrumenten
  • + 4 sessies van 1.5 uur
without
https://www.meer-tijd.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.meer-tijd.nl//
#000000
style1
paged
Laadt bericht..
/home/website/domains/meer-tijd.nl/public_html/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.meer-tijd.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Vul hier je e-mailadres in
off
off